A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Könyvjelző

2008. április 12. - suhodminyák

Hónapokkal ezelőtt hagytam félbe egy Karel Capek novelláskötetet (Az ellopott gyilkosság és más bűnügyi történetek), hogy néhány más könyvet elolvassak közben. Most újra elővettem, de hiába forgattam, sehol nem találtam benne a könyvjelzőt. Pedig mindig szoktam használni, csak gyerekkoromban tudtam olyasmiket megjegyezni, mint az oldalszámok. Nem maradt más, kinyitottam kicsivel a közepén túl, és elkezdtem beleolvasni az első sorokba. Sorban ugrottak be a történetek: emlékszem, ez is volt már, igen... Aztán az egyiknél csak olvastam tovább a második, majd a harmadik mondatot is, és így tovább. Ez volt az első, amit még nem olvastam. Kicsit belefeledkeztem, aztán feltűnt az aktuális oldalszám: 203. Visszalapoztam. Igen, a 200. oldalon kezdődött. Ezért is nem kellett könyvjelzőt használnom, mert azt, hogy 200, a hülye is meg tudja jegyezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr465031803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mademoiselle · http://mekego2008.blogspot.com/ 2008.04.12. 21:07:13

És miket olvastál közben?

Ismeretlen_35729 2008.04.13. 08:59:48

Milan Kundera: A lét elviselhetetlen könnyűsége; Julio Cortázar: Bestiárium; Julio Cortázar: Itt és most; Günter Grass: Kutya évek; Antione de Saint-Exupéry: A kis herceg; Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére Hú. Jópár hónap eltelhetett közben.

Ismeretlen_51260 2008.04.13. 19:19:06

A hülye csak az oldalszámot képes megjegyezni :))

Rebelle 2008.04.14. 12:45:38

Érdekes, nekem vhogy a könyvjelző, mint műfaj kimaradt az életemből. Pedig többnyire 2-nél több könyvet olvasok szimultán. 1 hever az ágy mellett, 1 a konyhában, 1 a wc-ben (erről egyszer majd írok a blogomon bővebben :)), 1 meg csak úgy van. Sajnos, párom szerint eléggé elítélhető módon, "csúnyán olvasok": kifordítom a könyvet, félbehajtom, olvasott oldallal lefelé kinyitva hevernek a könyvek mindenfelé. Így viszont bármikor megtalálom, h. hol hagytam abba! Ha meg mégis be kell csukni, akkor is biztosan visszatalálok a keresett lapra, mert a nem olvasott lapok még nem hajlanak ívben, hanem szépen sorakoznak egymás mellett! Bezzeg korábban fel sem merült a könyvjelzőprobléma, mert általában egy ülésben kiolvastam mindent. Hiába no, öregszem! :) Egyébként a Száll a kakukk... jó ötlet! De régen olvastam! Ideje nekifutni újból!
süti beállítások módosítása