A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Return Of The Six

2018. március 26. - suhodminyák

Tulajdonképpen legalább egy évet elvesztegettem, mire eszembe jutott, hogy Justin Guitar nem csak kezdő tanfolyamot tett fel a honlapjára (amit ugye tulajdonképpen „elvégeztem”), hanem haladót is. Az első lecke pont azzal kezdődik, ahol a múltkor a végén kvázi feladtam. Ott akkor ezt F akkordnak hívták, és rohadt nehéz lefogni, mert a komplett húrsort le kell szorítani a mutatóujjal, majd a másik négyet is pozícionálni kell.

Ennek a tanfolyamnak az elején ugyanezt E barre chordnak hívják, és ugyanolyan rohadt nehéz. Rettenetesen lassan, de elkezdtem haladni vele, majd (nagyobb) részben lustaságból, (kisebb) részben azt remélve, hogy ez majd segít elmélyíteni a tanultakat, tartottam egy kis szünetet. Nem segített. Visszaestem a start mezőre.

Érdekes innen látni, hogy amit korábban primitív megoldásnak gondoltam, azaz, hogy az ember ugyanazt a lefogást csúsztatgatja a nyakon, a valóságban mesze nem olyan primitív: maga a kéztartás is kihívásos, aztán a csúsztatásnál ugye egyre kisebb helyre kell bezsúfolni az ujjakat, stb.

Addig, hogy az eddig taposott ösvényről se térjek le, igyekszem új dallamokat kitalálni, a régieket pedig egyre jobban játszani, kiegészíteni, dalképesebbé tenni. Van egy régi kedvenc riffem, amiből egyszerűen nem tudom kihozni azt a potenciált, ami szerintem benne van. Gyanús, hogy mind közül ehhez kéne leginkább pár zenésztárs, pl. dobos, meg basszusgitáros, akikkel közösen jönne ki az a groove és él egyszerre, amit szeretnék hallani.

Most egy kicsit előrébb léptem, vagy legalábbis egy szál gitáron így talán jobban kiadja magát. Ez volt eredetileg, és itt tart most. (Az eredeti után volt még vagy két jobban játszott verzió, de most koncentráljunk a remélhetőleg hallható kontrasztra).

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr5813781128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása