A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Évtizedekkel későbbre

2009. március 19. - suhodminyák

 

Csak évtizedekkel későbbre vártam azt, ami tegnap este történt velem. Fogmosás után enerváltan a kagylónak dőltem, hogy könnyítsek magamon. Egy ideje már combommal a hideg fajansznak támaszkodva bambultam magam elé, amikor eljutott az agyamig, hogy nem sikerül vizelnem. A felismerés hideg bizsergésként öltött testet a tarkómban. Agyam lázasan kutatott racionális magyarázat után. Aztán rájöttem, hogy nincs két perce, hogy kiléptem a WC ajtaján.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr305032191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása