A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Kicsivel a menza fölött

2009. január 21. - suhodminyák

Mióta az új rend szerint működik a menza, nem csak húsmentes ételt nem találok, hanem legtöbbször semmilyet, ami kicsit is izgalomba hozna. 

 

Nem baj. Úgy döntöttem, hogy akkor majd én felizgatom magam, és saját készítésű kaját hozok be egy műanyag tálkában – aminek a stílusosságával kapcsolatban azért ambivalens érzéseim vannak. 

 

A csirkemell darabokra fehéredő kérget sütöttem, szórtam rá egy kis lisztet, hogy itt-ott megbarnuljon, megdelikátoztam, vastagon megtárkonyoztam, sütöttem, aztán apróra vágott hagymát szórtam hozzá, közben fel-felöntöttem nagyon kevés forró vízzel, de azt mindig le is főztem róla, és mikor szinte kész lett, belekevertem a kapros kecskesajt darabokat, és egy kis majonézt. Burgult fogok enni hozzá, amihez egyetlen gerezd felszeletelt fokhagymát adtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr815032100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása