A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Testen kívüli élmény

2015. december 23. - suhodminyák

Miután az akkordozástól már megint fájtak az ujjvégeim, gondoltam, akkor skálázok egy kicsit, mielőtt végképp kiesik a gitár a kezemből. Így is tettem, de egyszer csak megvariáltam a skálát, és beletettem pár meglepőnek szánt ugrást. Az így létrejött dallam baromira megtetszett, és ez megint egy áttörés, mert próbálkoztam már a környéken, de semmi értékelhető nem került ki a pengetőm alól. Most meg, ezidáig először el tudom hinni, hogy egyszer még fogok tudni játszani az akkordok világán kívül is, sőt, lehet, hogy szólózni is fogok tudni.

simbod.jpg

A megtalált mintát aztán megállás nélkül pengettem újra és újra, egészen addig, amíg jóformán testen kívüli élményben nem sikerült részesítenem magam, és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy úgy látom mozogni és dallamot csiholni az ujjaimat, mintha egy filmet néznék. Még az is megtörtént, hogy miután erre az élményre rácsodálkoztam, nem rontottam el, hanem újra felfedeztem az összefüggést a saját ujjmozgásom és a hallható dallam között.

Aztán tulajdonképpen pihenés nélkül, a sajgó ujjvégekkel nem törődve elkezdtem az egyik kedvenc riffemet pengetni. Azt, amelyikbe a legkönnyebben tudok belemerülni. Egy idő után elkalandoztak a gondolataim, és először azt vettem észre, hogy a skálából származtatott dallam lehetséges variációin gondolkodom fejben elképzelve, hogy merre mennék vele, majd azt, hogy eszembe jut, hogy ebből talán egy számot is fel lehet építeni. Aztán egyszer csak feltűnt, hogy a riff mindeközben ugyanúgy szól a háttérben, és el kellett telnie egy-két másodpercnek, mire leesett, hogy ezt én csinálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr128193502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása