A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

A haza minden előtt

2018. január 24. - suhodminyák

– Figyelj csak, akkor ma lenne a fotózás, tudod, amikor odaállsz és akkor melléd van írva, hogy „A haza minden előtt”.

– Öö… Hát gondolkodtam a dolgon, és szerintem nem fog menni. Nincs pof… Szóval egyszerűen nem megy…

– Ja, várjál. Értem, mire gondolsz, de az nem gond. Nem kell effektíve ott állnod a konkrét felirat mellett, hanem ez csak ilyen green box, odaállsz a zöld fal elé, a feliratot csak később tesszük rá.

– Ja, ok. Azt meg tudom csinálni.

haza.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr9813599203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiwicake 2018.01.30. 00:04:21

Gondolod? Szerintem élesben is simán megy neki.

suhodminyák · http://suhodminyak.blog.hu 2018.01.30. 09:10:26

@Kiwicake: Persze, igazad van. Csak eljátszottam egy szomorú helyzet gondolatával, de tény, hogy a helyzet ennél is szomorúbb.

Kiwicake 2018.01.30. 09:14:13

Jaja. De az írás szokás szerint most is jó :)

Érvsebész 2018.03.14. 11:05:54

...minden egyebet ráérünk később lenyúlni
süti beállítások módosítása