A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Go away now!

2009. január 01. - suhodminyák

 

A helyzet nem kifejezetten jó, de nem is reménytelen. Úgy tűnik, van egy kis rés az általános érdektelenség páncélján. Tegnap az egyik szórakozóhelyen egy tizenéves(?) félvér srác látványos vereséget szenvedett az alkohollal szemben; elvesztette a kontrollt testi és agyi funkciói javarésze felett. A bejáratnál feküdt öntudatlanul a saját hányásában.

 

A hangos zene miatt érkező rendőrök mintegy mellesleg mutattak rá elmentükben, hogy ne csak a zenével, vele is kezdjenek valamit. Az egyik ott dolgozó srác gondolta, azt kezdi vele, hogy kivágja az éjszakába. Rányitotta az ajtót, és ébresztgetni kezdte, aminek volt is némi hatása, de aztán ahogy kinyitotta a szemét, rögtön ordibálni kezdett vele, hogy „Go away now!” Szürreális élmény lehetett a srácnak, ha magyar volt, és ha felfogott bármit is az őt körülvevő világból.

 

Kisebb csődület támadt az alapvetően mozdíthatatlan, tónustalan srác körül, és már többen ráncigálták kifelé. Mikor az első döbbenetemből felocsúdtam, odamentem ismertetni a várható következményét annak, ha egy öntudatlan részeget tavaszi kabátban kitesznek a -5 fokba az aszfaltra.

 

Megnyugvással töltött el, hogy mikor odaléptem, egy másik csóka már éppen többedszerre ismételte meg a hitetlenkedő vendéglátósnak, hogy a részeg fiúnak igen csekélyek az esélyei az utcán. Erre kelletlenül visszarángatták, és abban maradtunk, hogy mentőt hívnak neki.

 

Szerintem az, hogy van(nak) valaki(k), akik megakadályozzák, hogy egy pultos halálos ítéletet hozzon és hajtson végre egy részegen, jó jel. Még azt sem tartom kizártnak, hogy Magyarország egyszer kedves hely lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr425032077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_51260 2009.01.01. 13:33:33

Attól függetlenül, hogy képtelen vagyok akárcsak egy fél részeget is elviselni a közvetlen közelemben, teljesen helyénvalónak találom az álláspontodat. Talán egyszer tényleg eljön az az idő, amikor élhetőbb lesz ez az ország ilyen szempontból is.

ggarda 2009.01.01. 17:27:31

sajnos, ezzel már fel is iratkozhatsz a "hétköznapi hősök" rövid listájára két éve a Madách téren a boltível alatt a sarki kiskocsma-bárból kilöktek egy kicsit nehezen mozgó és erősen hajléktalannak látszó embert, majd két hatalmas kopasz a fejét-arcát rúgdalták viszonylag szelíd, apró rúgásokkal, mintegy dekázgatva. nagyon-nagyon vékonyult hangon szólítottam fel őket, és nem is igen örültem hogy meghallották, mert rámfordultak azonnal. mindenesetre azonnal beszélni kezdtem a telefonomba és aznosítani kezdtem a helyet, ahova a "készültséget" hívtam. senki nem segített - de szerencsére az áltelefonálásom megmentett engem is, megt azt a szerencsétlen kéregetőt is számítok rád, h egyszer rajtam is segítesz

Ismeretlen_35729 2009.01.01. 18:23:21

"számítok rád, h egyszer rajtam is segítesz" OK, de azért igyekezz aktívan kerülni a bajt. :-)
süti beállítások módosítása