A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Etikett

2011. július 22. - suhodminyák

Én azokat az illemszabályokat tudom lelki békém fenntartása mellett alkalmazni, amikről tudom, hogy van értelmük. Például azért nem nyalom le a teáskanalat kevergetés után, mert a forró kanálról párolgó bármily parányi mennyiségű nyál gőze is azt a gyerekkori szomorú emlékképet idézi fel bennem, amikor a zsúfolt nyári vonatozások alkalmával a felhevült ablakokra ennél jóval jelentősebb mennyiségben, csoportosan felköpdösött nyál szaga fojtogatta az utazóközönséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr605032690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_117278 2011.07.26. 21:59:04

Na, ez az élmény eddig nekem kimaradt szerencsére!

Ismeretlen_35729 2011.07.28. 15:09:38

Én sem állítanám, hogy sokszor szaladtam bele ilyesmibe, de az a kevés bevésődött. Egyébként ha jól tudom, valami rövidebb / közvetlenebb / vaskosabb beidegzettség miatt a szagok emléke mélyebben be tud épülni az ember emlékezetébe, mint másfajta ingereké. Szerintem mindenki egész pontosan fel tud idézni bizonyos illatokat pl. a korai gyerekkorából, amik mondjuk egy komplett helyzettel vagy képpel együtt jönnek elő. Nekem pl. van egy illat az orromban, amit bármikor fel tudok idézni, ha a Jamie(?) és a csodalámpa című sorozatra gondolok. Valami gombás rántottát ehettem egyszer közben.

Ismeretlen_117278 2011.08.04. 16:05:49

Igen, így van. Nekem a felhasogatott nedves fa és a kicsit ázott fagombás kéreg illata a nagymamámat juttatja mindig eszembe. Amikor a sufniból vittük be a kályhába a tüzelőt.
süti beállítások módosítása