A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Ahogy találtam

2009. szeptember 08. - suhodminyák

 

Jól nevelt vagyok. Sorban görgetem és olvasgatom a szokásos honlapokat, aztán ha végeztem velük, nem csak elillanok sebtében, hanem szépen felmegyek előbb a tetejére, és csak akkor kattintok a következő könyvjelzőre. Illik az oldalt úgy otthagyni, ahogy találtam. Nem lecsúsztatva, mint egy hasra vágott könyvet.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr335032352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_54136 2009.09.08. 18:04:02

jaj :D

Ismeretlen_51269 2009.09.27. 14:19:24

A DVD-t is visszatekered az elejére, mielőtt visszavinnéd a kölcsönzőbe? : )
süti beállítások módosítása