A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

K.I.D.S.

2010. május 01. - suhodminyák

Ma Kétségbeesett Irodai Dolgozók Sportnapját tartok. Délelőtt – negyven perc alatt – úsztam két kilométert, aztán a medence partján – a napraforgó stratégiáját intellektuálisan felülmúlva – nem mindig szembe álltam a nappal, hanem minden oldalamat megmutattam neki. Ezek után szaunáztam tíz percet, vettem egy hideg zuhanyt (dézsa nincs), majd az öltözőben – az egyébként feleslegesen ott lévő tükrök egyikében – azzal szembesültem, hogy márványos, vörös bőrömmel úgy nézek ki, mint egy tűzből kimentett keszonbeteg. Délután bringázni megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr205032498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása