A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

A plüss dínó

2009. augusztus 23. - suhodminyák

 

Ez egy plüss dínó volt. Nevetős zöld volt, voltak pufók hátsó lábai, és karmos elsők, volt sok vakító fehér foga filcből, és egy sor borostyán színben csillámló taraj a hátán. Erősnek, hatalmasnak látszott, de jóravaló dínó volt, akire mindig számíthatsz. Olyan selymes és meleg és puha volt, hogy oda kellett bújnom hozzá. Össze-vissza forgattam, ugrattam, mászattam fel és le, reptettem, néztem oldalról és fentről, távolról és közelről… amikor egyszer csak észrevettem a cipzár mögött a fenekébe varrt cédulát, és lassan kibetűztem, hogy „Figyelem! Gyermekek elől elzárva tartandó”.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr365032339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_62781 2009.08.24. 06:43:51

:o) Tetszett ez (is) köszönöm. :o) /A fenekébe varrt címkéről pedig az egyik kedvenc napirajzom jutott eszembe: http://napirajz.hu/archives/2006/09/19/1833649/ /
süti beállítások módosítása