A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Ilyen a boksz?

2009. december 07. - suhodminyák

A hétvégén láttam Balzsay Károly meccsét a TV-ben. Ez még hagyján, de a hang is rajtamaradt, így Szántó Öcsi bácsi kommentárjait is hallanom kellett. (Ez a bejegyzés nem arról szól, hogy hogy ejtheti ki felnőtt ember a száján, hogy „öcsibácsi” anélkül, hogy elküldenék a picsába és/vagy agyonütnék. Nem feltétlenül az érintett. Bárki, aki a közelben van).

Nem arra kaptam fel a fejem, hogy Balzsay kikapott (a sportközvetítéseket egy kaszáspók érdeklődésével figyelem). Azon szomorodtam el, hogy Szántó azt mondta, hogy Balzsaynak arra kellene figyelnie, hogy tartásával, viselkedésével olyan képet sugározzon magáról, hogy hisz saját jövőjében, bízik magában, és ezáltal üzen a pontozóbíróknak, hogy ő a jobb, meg a jelenlegi edző helyébe lépő orosz és kazah(?) trénereknek, hogy ne hagyják majd ki a számításból. 

Dögöljek meg, én azt hittem, a ringben ütni kell, nem élőképes prezentációt bemutatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr1005032407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyuszika 2009.12.07. 22:44:53

Mint mindenütt, a ringben is el kell adnod magad. Hiába nyersz, ha bizonytalan vagy, vagy éppen harmatgyenge. Csak akkor "vesznek meg", ha sikeres jövőt néznek ki belőled. Piszok sok pénzt ölnek egy-egy versenyzőbe, ha később nem válik be, akkor ez kidobott pénz. Marketing, PR, selfmanagement. Minden erről szól.

ggarda 2009.12.08. 13:42:58

tanulságos történet, összébb is húztam magam tőle ütéseim is gyengék, prezentációban is gyatra vagyok

bigface 2009.12.11. 20:58:06

Csatlakozom nyuszikához! Bár nyuszikákhoz ritkán szoktam. :-) Nem jó neked ez a név. Azért végzetes ütés is hatott volna a pr-osokra..

Nyuszika 2009.12.11. 22:15:08

bigface :) Igazából nekem sem tetszik ez a név... :) "Azért végzetes ütés is hatott volna a pr-osokra.." Ezzel csak félig tudok egyetérteni. Hat, de önmagában kevés. Csak akkor tudod eladni magad, ha el tudod hitetni velük, hogy _hosszútávon stabilan_ kimagasló teljesítményt tudsz nyújtani. Hiába ütsz oda minden harmadik meccsen egy nagyot, ha a másik kettőn elpáholnak. A profi bokszban csak addig lehetsz valaki, amíg minden meccsen fölényesen nyersz. Azt meg nagyon nehéz előre megmondani, hogy kiből mi lesz. Nem emlékszem ki mondta: "Jósolni kockázatos dolog. Különösen, ha a jövőről van szó." :D
süti beállítások módosítása