A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Kinn a vízből

2009. május 09. - suhodminyák

 

Végül elmentem úszni, és noha közben kényszernyugdíjazott portásnak éreztem magam, a stopper szerint nem is ment annyira rosszul. Sőt. A végén úgy szálltam ki a vízből, ahogy mindig is szoktam: a rajtő mellett kitoltam magam addig, hogy a medence szélére tudtam lépni anélkül, hogy kiültem volna, vagy a sípcsontommal illettem volna a járólapot.

 

Ennek örömére gyógyultnak nyilvánítottam magam. Aztán az öltözőben a legalul lévő szekrényemhez hajolva – határozatlan időre – visszavontam a minősítésemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr865032256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása