A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Baló György hangsúlyozza

2009. november 27. - suhodminyák

Reggelente még mindig a Kossuth Rádióra kelek. Most tekintsünk el attól, hogy ezt észérvekkel meg tudom-e indokolni, vagy hogy ez nem valami szomorú dolog jele-e.

 

A reggeli műsort sokszor Baló György vezeti, akinek a tempójával, a felett kérdéseivel, és azzal, ahogy a riportalanyokat témára és időkorlátok közé fókuszálja, tulajdonképpen meg vagyok elégedve. A beszédhibáin sokat gondolkodtam, de arra jutottam, hogy az se zavar.

 

De ahogy hangsúlyoz, az elképeszt, az előtt értetlenül állok, azt nem tudom megérteni. Aki érti, hogy mit beszélnek hozzá, és rá tud csimpaszkodni egy politikus körmondatának egyetlen releváns / árulkodó szavára, az miért random módon tesz hangsúlyt egyes szavaira?

 

Van, hogy egy keresztnevet nyom meg, mintha ott lenne a kutya elesve, hogy az illetőt Katalinnak hívják, de nem, hanem ott, hogy szóvivő. Vagy ott se. Egy valamit biztosan megnyom, és az a valami halálbiztosan nem a megfelelő szó lesz. Külön kis játék, hogy az ember mégis értse, hogy miről van szó. Én végül is bizonytalan vagyok benne, hogy élvezem-e ezt a játékot.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr645032399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mademoiselle · http://mademoiselle-pickwickportfolio.blogspot.com/ 2009.11.27. 14:53:08

Már másodszorra mentegetődzől burkoltan amiatt mert a Kossuth rádióra kelsz reggelenként. Ne csigázz tovább, áruld már el, mi olyan ciki ebben? Vagy inkább azt, hogy miért fektételezed, hogy más annak tartja?

Ismeretlen_35729 2009.11.27. 15:04:00

Az öregedés elbagatellizálhatatlan jele. Ezt még gyerekkoromban állapítottam több éves megfigyelés alapján.

Ismeretlen_51260 2009.11.27. 16:00:09

Akkor én örökké fiatal maradok, mert nálam csak recsegve, vagy éppen sehogy sem jön be a Kossuth, ergo nem is tudom hallgatni. Mégiscsak érdemes volt ezt a nevet választani! :))

mademoiselle · http://mademoiselle-pickwickportfolio.blogspot.com/ 2009.11.27. 21:44:57

Hát... vagy az öregedésé, vagy az idő előtt jött bölcsességé :-)

ggarda 2009.11.27. 23:44:18

szellemes volt azt szándékosan írtad, vagy csak eltévesztetted, hogy a kutya "elesve" van?

Ismeretlen_35729 2009.11.28. 09:39:41

Szándékosan.

Ismeretlen_141628 2009.12.03. 22:16:46

én épp leszokóban vagyok a Kossuth rádióról, ez mit jelent? :) nagyon jókat írsz suhi...

Ismeretlen_35729 2009.12.04. 09:08:47

A második gyermekkor eljövetelét. :-)
süti beállítások módosítása