A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Mihez kezdhetnék ennyivel?

2009. június 21. - suhodminyák

 

Irtózom az erőszaktól, nézni se szeretem, ha meg csinálnom kellene, rögtön gyengeség költözne az izmaimba, és mindenféléket kitalálnék, csak hogy halogassam, hogy ne kelljen mindjárt nekilátnom. Úgyhogy én eleve csak színészt rabolnék el. Egy ismeretlen színészt. Arra kellene kérnem, hogy – amíg én elfordítom a fejem – üsse az arcát az ajtófélfához, hogy dagadjon fel, kéküljön, aztán legyen harmadnapra lila, a hét végére pedig fekete, sárga szélekkel. Aztán kerítenék disznóvért, de előre bezacskóztatnám, hogy ne kelljen látnom. Azzal alaposan megöntöznénk a színész ruháját, beleszárítanánk a hajába, és megkérném, hogy mélyen élje bele magát annak a sok millió embernek a helyzetébe, akik számára már nincs remény, és akkor elindítanánk a kamerát, ő pedig szűkölve, rettegéssel a szemében könyörögne, hogy fizessenek a szabadságáért. A pénzt a Fiatal Művészek Felfedezéséért Alapítványnak adnám, a színész pedig a nyújtott alakításához méltó módon megindulhatna a világsiker felé. Én pedig végre azt érezhetném, hogy tehettem valamit azért, hogy a világ egy kicsit jobb hely legyen, mert az én szíven tele van szeretettel, azt se tudom, mihez kezdhetnék ennyivel.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr785032296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása