A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Ön kért ébresztést?

2010. március 31. - suhodminyák

Az ismert viccben a csörgő telefont egy álomittas ember veszi fel, és száraz torokhangon suttogja a kagylóba: – Halló. – Ön kért ébresztést reggel fél hétre? – kérdezi a hívó. – Igen. – Akkor húzzon bele, mindjárt tizenegy van! 

A napokban örömmel értesültem róla, hogy a fenti funkció harmadik fél bevonása nélkül, csak a technika által, önállóan is működik. Késő este, amikor már a csillagok vigyázták a csendet, az amúgy egész nap a kezem ügyében, néma készenlétben lévő telefonom egyszer csak rám borított pár értesítést, hogy ja, jut eszembe, téged valaki nagyon el akart érni. Még délután.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr735032483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_100400 2010.03.31. 19:30:03

lehet azelőtt kaphatott ébresztést a telefonod.:)

Nyuszika 2010.03.31. 22:45:14

Nekem is volt ilyen. Órákkal később esett be a vásárlást jelző sms. Panaszt tettem a banknál, hogy ennek a szolgáltatásnak így semmi értelme. Nem értették. Aztán jöttek a családi/baráti panaszok, hogy miért kapcsolom ki folyton a telefonom (sosem szoktam), nem tudnak elérni. Ezt meg én nem értettem. Aztán nem tudtam telefonálni. Bejelentettem, kivizsgálták. Nem tudták, mitől van, de vegyem ki az aksit, tegyem vissza és próbáljam úgy. Működött. Kérdeztem, mi legyen a jövőben? A válasz: figyeljem a telefont és ha nem tudnak elérni rajta, vegyem ki az aksit... Mondom: he? honnan tudjam, hogy nem vagyok elérhető??? Vállvonogatás. Azóta ha sokáig hallgat a telefonom, akkor próbaképpen felhívom magam a másikról, hogy elérhető vagyok-e...

Rebelle 2010.04.01. 15:53:06

Nyuszika! Akkor ezek szerint te is kapsz sms-t minden banki tranzakciódat követően. És ki is szoktad őket törölni? Ugyanis a múltkor nekem is hasonló tüneteket produkált a telefonom, plusz még azt is játszotta, hogy a gyorsgombos hívásnál nem a hívott számot, hanem az eggyel korábban hívottat hívta, aminek aztán érdekes konzekvenciái is voltak...szóval végül felvetődött a szoftverfrissítés, mint kezelési lehetőség, de előtte még jó netfüggőként utánanéztem a dolognak és írták vhol, hogy ha túl sok a tárolt sms vagy kép, akkor meghülyülhet a telefon. Tartottam egy nagytakarítást a telefonomon és azóta semmi baja. Hátha nálad is beválik.

Nyuszika 2010.04.02. 19:53:37

Köszi, majd figyelek erre is :)
süti beállítások módosítása