A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Stigma

2008. január 12. - suhodminyák

Csütörtökön láttam egy szobor-együttest, amelyen Assisi Szent Ferenc mutatja az addigra már lehetetlen helyzetben lévő Jézusnak, hogy egészen hasonló sebei vannak, mint neki. Tisztában vagyok ugyan a speciális sérülések jelentésével, de ennek ellenére nem tudtam nem belegondolni, hogy mi zajlódhatott (volna) le a két ember között az ábrázolt helyzetben. Ami azt illeti, nem is tudtam kitalálni, hogy Szent Ferenc mit mondhatott Jézusnak, de az ő arckifejezéséből valami olyasmit vélek kiolvasni, hogy - talán kissé ingerülten - figyelmeztetni akarja a hozzá zarándoklót, hogy kettejük problémájának súlya egyszerűen nem összemérhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr245031712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

strophe 2008.01.14. 01:11:14

mondjuk lehetne az is, hogy -viszket a fülem mögött megvakarnád Feri tudod, én így nem érem el..

Anaximandrosz 2008.01.15. 12:50:00

Nem összemérhető, ez jó. :-) Ha nem ingerültnek látom az arcot, akkor viszont lemondónak. Magábafordul, összeroskad. Újraértékeli a múltat. Már nem biztos benne, hogy érdemes volt. Ezekért? Jönnek itt a hülyeségekkel.
süti beállítások módosítása