A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Ganesha

2006. november 13. - suhodminyák

Az egyik üzletben egy olyan tulajjal futottunk össze, aki képben volt arról, hogy mit árul, illetve képes volt a gondolatait angol nyelven a külvilág tudomására hozni. Az egyik polcon egy szobor egy elefánt fejű figurát ábrázolt egy elnagyolt patkánynak látszó állat hátán. Megkérdeztem, mi az, amin az istenség (Ganesha) áll. Tényleg patkány volt, ahogy azt sejtettem is, csak tartottam tőle, hogy ostobaságot kérdezek, ezért nem így kérdeztem rá.

Azt mondta az eladó, hogy minden patkánynak, amit látunk, a hátán ott van Ganesha, harcos, hat-nyolc karú formájában. Hát elég sok, kitűnő egészségnek örvendő patkányt láttunk az út során. Ez az információ segített megérteni, hogy miért van az, hogy az emberek teljes nyugalommal élnek együtt velük, nem zavartatják magukat tőlük.

A fentiek tudatában P5i később, másvalakitől megkérdezte, hogy mi van, ha megölnek egy patkányt. Semmi - hangzott a válasz. Megingathatatlan tolerancia. Végülis nyolc karral a hülye is el tud cigánykerekezni, ha kilövik alóla a patkányát.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr465031335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

garda 2006.11.13. 19:57:40

nekem nagyon tetszett ez az alak-párszor alkudtam is rá, de önmagában valahogy a tapintása is megnyugtatott- úgyhogy fogtam eleget - de sohasem láttam alatta patkányt
süti beállítások módosítása