A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Azok után, amit érted tettem?!

2016. május 16. - suhodminyák

Ahogy megírtam a legutóbbi kis bejegyzést a bonszájról, arra lettem figyelmes, hogy az állapotának javulása mintha alábbhagyott volna. Az utóbbi napokban erősen lecsökkent a napsütéses órák száma, és a gyufákkal megtartott potenciális ág két levele erősen fittyedni kezdett.

Én is érzem, hogy ez már túlzás, de újabb gyufákkal emeltem meg ezeket a leveleket, hátha így tetszetősebb szögben rögzülnek az őket tápláló ágacskával együtt. Majd a borongós nap vége felé jó pár órára betettem a növendéket a konyhaszekrény, illetve az abba applikált fénycső alá, hogy áthidaljuk az ezzel a mostani tavasszal kapcsolatos bizonytalanságot.

p5150004.JPG

Ha ez a metódus sem lesz elég, hogy megerősödjön, akkor az „Azok után, amit érted tettem?!” sziszegése mellett fogom kikaparni a cserepéből, és a szeme láttára fogok beleültetni egy kaktuszt, majd kivágom a szemétbe. Vagy megpróbálok kitalálni valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr598720816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2016.05.16. 12:22:38

már az előzőnél is eszembejutott az én törperózsám, amit sajnos az egyhetes távollétem alatt a pasim kiszárított (hiába, meleg nyár volt), aztán próbáltam visszaöntözni az életbe, sikerrel is jártam, később megint pár nap távollét úgy látszott végképp megpecsételi a rózsa sorsát - de nem, az általad is kivitelezett csonkolás meghozta levélgyümölcsét, bár újabb ágak száradtak el, de volt még élet benne - egészen addig, amíg úgy nem döntöttem, hogy levágom mind a száraz ágakat, hogy ne csúnyáskodjanak a két-három szép levél mellett, csakhogy valami hiba csúszott a számításba, így az első ollóvágás a kihajtott ágat érintette (benéztem, na), így aztán hiába adtam még egy esélyt neki, a kezem által sajnos kivégeztetett.

suhodminyák · http://suhodminyak.blog.hu 2016.05.16. 12:57:07

@ziggy stardust: Ami azt illeti, az egyik csonkolt ág csak feljebb volt csak elszáradva, de én ezzel együtt is bizakodom, hogy még onnan is jöhet hajtás. Ha viszont a távolléteimet nem fogja tudni kezelni, az sajnos ki fogja rostálni a portfolióból. Végül is a többi növényemet úgy választottam, hogy jól bírják az ilyesmit, az ehhez képest intenzív gondoskodást meg nagyon hálálják meg.

Mme.Brioche 2016.06.25. 15:41:18

Jaaaj, szegényke, ne öld meg szegénykét!! :-)) olyan kis árvalárva :-)
(mdmselle voltam)
süti beállítások módosítása