A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Szilvuple

2015. május 29. - suhodminyák

Az utóbbi években annyira hozzászoktam, hogy semmi nem oldódik meg egyszerűen, hanem mindig és mindenhol felmerül valami várt vagy nem várt akadály, hogy Franciaországon átautózva a néhány alkalommal, amikor beszélnem kellett valakivel, automatikusan franciául szólaltam meg.

A szóban forgó franciák ezt minden további nélkül tudomásul vették, én magam viszont komolyan meg voltam lepődve, hiszen egyáltalán nem beszélem a nyelvet. Az egyszerű interakciókat azonban így is le tudtuk bonyolítani. Így persze mindenki sokkal normálisabb volt, mint néhány éve, amikor kezdők hibáját elkövetve angolul próbálkoztam. Most még olyan is előfordult, hogy én franciául küzdöttem, ami az eladóban akkora empátiát ébresztett, hogy angolul válaszolt.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr247502728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jacko__ 2015.05.29. 17:01:44

En is ugy vettem eszre, hogy eleg bonzsurral nyitni, es az rogton "elo-olajozza" az angolul bonyolitott szovaltast...
süti beállítások módosítása