A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

A pillanatragasztó szakszerű használata

2014. július 10. - suhodminyák

A pillanatragasztót óvatosan nyissuk ki (törjük meg, szúrjuk fel), ne szorítsuk, nehogy a ragasztó kibuggyanjon, és oda kerüljön, ahova nem való. Előre készítsünk elő egy zsebkendőnyi területet (esetleg egy zsebkendővel leterítve), ahova használat után tenni fogjuk a ragasztót. A célterületre egyenletesen hordjunk fel épp annyi anyagot, amennyire szükségünk van, majd miután a tubust az előkészített helyre tettük, szükség szerint tartsuk egyben a munkadarabot, amíg a kötés megindul. Ha ezzel megvagyunk, óvatosan, ismét figyelve arra, hogy nehogy feleslegesen megnyomjuk a tubust, zárjuk le a ragasztót, vegyük az erősebbik kezünkbe, és törzsünket kissé hátrahajlítva szerezzünk lendületet, hogy a készítményt olyan messzire hajíthassuk, amennyire tudjuk. Ha nem így teszünk, később azt fogjuk hinni, hogy úgyis van még egy kis pillanatragasztónk, de amikor legközelebb használni akarjuk, ki fog derülni, hogy az csak egy tubus egy kis szárazanyaggal.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr836496413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2014.07.10. 22:45:09

Meglepődtem, amikor pár évvel ezelőtt felnyitottam egy pillanatragasztót (termékelhelyezést nem vállalok - nem mondom meg a nevét) és bezárását követően később még legalább 6-8 alkalommal tudtam használni, ráadásul hosszú évekig.
Pedig csak nyitottam, letörtem a kis pöcköt a tetejéről, használtam, majd visszazártam. Csavaros kupakja volt. Ennyi.

A sztori fentebb erre a termékre nem illik. :-)

magyar bucó 2014.07.11. 07:05:28

Amint eldobtad, másnap szükséges lesz valamit megragasztani...

suhodminyák · http://suhodminyak.blog.hu 2014.07.11. 07:32:50

@Tom Bobb: Gondolom, a mérnököt, aki ezt feltalálta, fegyelmivel rúgták ki, ahogy a strapabíró harisnya alkotója is járt. :-)
@magyar bucó: Ez igaz.

LeslieBear 2014.07.11. 10:53:16

márkásat kell vásárolni, a hűtőben való tárolás javítja a későbbi felhasználás lehetőségét, célszerű nem fémtubusost venni, hanem műanyag flakonosat pl. loktájt:)

Ja és igen sokféle van, igen sokféle célra, igénybevételre, célszerű mindig az adott anyaghoz, igénybevételhez valót vásárolni/otthon tartani.

2014.07.11. 11:09:25

A Pillanatragasztót csak ne bontogassa senki. Amúgy meg ZAP super thin a legjobb.
Hűtőbe ne rakd.

Spitzenhoffen Fanni 2014.07.11. 15:57:27

Legalább 7-8 éve van a hűtőszekrényemben bontott LOCTITE 401 pillanatragasztó. Rendszeresen használom és tökéletesen műxik.

JanekOne 2014.07.22. 15:12:26

Nos, igen. Illetve, nem. :-) Jó a poszt, valóban egyidős a beszáradás problémája a pillanatragasztó feltalálásával. Én is sokat kipróbáltam, mire eljutottam a megfelelő termékig. Ez pedig a Soudal gyártó, Cyano gel feliratú sárga tubusa. Vagy két-három éve hever a fiókomban, beszáradás nélkül. És olyan strapabíró helyeken ragaszt/tömít sikerrel, mint pl. autóm bicskakulcsának lötyögő tolla. kapható pl. a nagyteszkókban. Ajánlom szíves kipróbálásra!

suhodminyák · http://suhodminyak.blog.hu 2014.07.24. 21:30:14

@JanekOne: Azóta én is beszereztem egyet, amit sikeresen használtam, majd a hűtőbe tettem, és ott még mindig folyékonynak, azaz hadrafoghatónak látszik.
süti beállítások módosítása