A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Összeforr, ami összetartozik

2010. november 02. - suhodminyák

Többször is írtam már a házunkban bevett kedves és hasznos szokásról, miszerint a lifttel szemben kipakoljuk a feleslegessé vált magazinokat, könyveket, hogy mások is átböngészhessék őket, mielőtt az enyészeté lesznek.

Tegnap is találtam két jókora kupacot. Az egyik autós újságokból állt, a másik pedig lakberendezéssel, belső építészettel foglalkozó magazinokból. Most az utóbbi paksamétát találtam érdekesebbnek, ezért felmarkoltam két darabot a tetejéről.


Újra bebizonyosodott, hogy milyen hasznos szokás ez a folyóirat újrafelhasználás, mert azon túl, hogy szép, és nem szép képeket, ötletes és tiltani való megoldásokat láttam, megint olyasvalami derült ki, amire nem számítottam, ami eszembe se jutott volna magamtól.

Rögtön a következtetést mondom. Aki már tud angolul, és szeretné a németet is mellé venni, az várjon egy kicsit: jó eséllyel kibekkelheti azt az átmeneti időszakot, amíg a német nyelv még különbözni fog az angoltól.

A címlapon a következők olvashatók: Lifistyle, Luxusfeeling mit exklusiven Home- und Fashion Accessoires.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr775032588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása