A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Hétköznapi diadal

2010. szeptember 30. - suhodminyák

Évek óta bosszant, hogy a darabra árult tojások egyre kisebbek és kisebbek egészen odáig, hogy a boltban már jóformán egy helyben állok egyik lábamról a másikra, és egy eladót keresek a tekintetemmel, hogy a galambtojásokat megtaláltam, de a tyúktojásokat nem látom sehol.

Olvastam valahol, hogy (nem nálunk) felmerült, hogy adják súlyra a tojást, és így vessenek véget ennek a kevéssé elegáns trükknek. De az sem rossz, ami e helyett történt. A múltkor a megszokottak mellett egy új, Jumbó(?) nevű márkát is észrevettem. Kinyitottam a dobozt, és tényleg bazinagy tojások voltak benne. Nem haboztam ezt választani.

Még nem értem a végükre, de az eddig felütöttek mindegyike iker volt. Azon kaptam magam, hogy ennek a kis hétköznapi, a piacgazdaság sötét oldala felett aratott diadalomnak úgy örülök, hogy az már igazán túlzás.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr75032569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása