A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Ranglétra

2010. szeptember 22. - suhodminyák

A szállítmányozási vezér-helyettes a ranglétra legaljáról jutott el a legtetejére. Húsz éve sofőr volt, most felsővezető. Nem felejti el, hogy honnan jött, és tudja jól, hova jutott.

A folyosóra, ahol a nagytárgyaló van, ma is olyan nagy íven fordul be, mintha még mindig nyerges vontatót vezetne. Másfelől viszont láttam egyszer, ahogy a céges fényképes kártyáját próbálta egy vasúti sorompónak felmutatni, hátha felnyílik előtte.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr25032562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyuszika 2010.09.22. 19:49:56

Én ha nagyon fáradt vagyok, akkor szoktam otthon a kaputelefonhoz érinteni a céges belépőt. Szerencsére még senki sem látta. De olyan is volt már, hogy a cégnél a kártyaleolvasóhoz tartottam a bkv bérletet és csodálkoztam, hogy nem fordul a villa. Ez cikibb, mert mindig van 2-3 recis, plusz ugyanannyi biztiőr a kapuban...
süti beállítások módosítása