A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Albán kávé

2010. szeptember 13. - suhodminyák

Először a tejeskávét forszíroztam, vagy legalább tejszínhabbal felütött eszpresszót, de aztán gyanús lett, hogy az albán kávé nagyon zamatos, úgyhogy a sima vagy maximum kis tejszínnel megbolondított kávékra álltam át. Nem voltak olyan elképesztően zamatosak, mint Marokkóban, de azért nagyon finomak voltak. A hozzájuk kapott cukros tasakok legalább dupla annyira meg voltak tömve, mint ahogy nálunk szokás. Egy darabig az övtáskámba pakoltam a fel nem használt darabokat, majd négy-öt után rájöttem, hogy tulajdonképpen nem használunk cukrot semmihez.

Ami viszont nem a második legfinomabb, hanem üzembiztosan a legcsodálatosabb volt a maga nemében, az a soha, sehol el nem hibázott, sűrű, áthatóan illatozó, kanalaznivaló forró csoki. Itthon ’92-ben ettem utoljára majdnem ilyet a Csaba utcai olasz fagyizóban. Albániában lehetetlen elkerülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr465032558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása