A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Inverter

2010. szeptember 11. - suhodminyák

A szivargyújtóról hajtott hűtőtáska lejáró füle okozott némi bosszúságot, de a készülék egészében véve jól vizsgázott az utazás során: effektíven hűtött, és a jégakkukkal kiegészülve – hacsak nem tűző napon állt – jól tartotta a belé zárt hideget. Egyetlen hiányossága az volt, hogy 220Voltról nem ment.

Ezt tegnap orvosoltam: a Media Marktban találtam egy átalakítót. Kellemes látvány, igényes formaterv jellemzi, szerencsére elég kicsi és vékony ahhoz, hogy az elhelyezése semmilyen gondot ne jelentsen: bármilyen zsebben megbújik, és csekély súlya sem okozhat gondot.


Ha mégis ki kéne emelnem egy hibáját, akkor az az lenne, hogy nem működik. Ha bedugom a falba, zölden világít, ha pedig csatlakoztatom hozzá a hűtőtáskát, villogni kezd, és ezt szépen át is adja a táska szintén zöld ledjének, de érdemi munkavégzés nem történik. Kipróbáltam a kocsi szivargyújtójával is. Az még ahhoz is kevés volt, hogy legalább szaggatottan sugározza a magabiztos zöld fényt – amivel arról értesíti a külvilágot, hogy ő ugyan megkapja a 220 Voltot, de még 12-t is túlzásnak tartana továbbadni belőle.

A Media Markt ügyfélszolgálatán röviden csak annyit mondtam, hogy szeretném visszakapni a pénzemet, mert a készülék nem működik. A csaj elővett egy eléggé hasonló átalakítót, majd a „Ja, ezzel nem megyek semmire” szavak kíséretében visszatette oda, ahonnan kivette. Ezután megírta a papírokat, én meg a pénztárhoz fáradtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr385032557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása