A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Mennyi?

2010. március 11. - suhodminyák

Ma csekkeket fizettem be a postán kártyával. A hölgy az ablak mögött azt kérdezte, hogy akkor milyen összeget akarok befizetni. Erre visszakérdeztem, hogy a csekkek összegén kívül milyen opció adódik még. Annyit mondott, hogy amennyit én mondok, annyit üt a gépbe. Hát akkor legyen pont annyi, amennyit az előbb kiszámolt – mondtam, ugyanis egyszerűen nem bírtam kimondani, hogy tudja mit, asszonyom, csapjon hozzá egy ezrest mondjuk a Díjbeszedő Vállalatnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr165032465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyuszika 2010.03.12. 15:03:28

Elárulom a titkot: Te nem csekkeket fizettél be kártyával, hanem készpénzt vettél fel kártyával, amiből befizetted a csekkeket. Csak ezt többnyire elfelejtik kommunikálni.

Ismeretlen_35729 2010.03.12. 15:20:20

És majd befizetek egy készpénz felvételi díjat is? (költői :-) )

Nyuszika 2010.03.12. 20:50:42

Ha költői, ha nem :) igen, idegen automatásat Az a röhej, hogy jobb helyeken (Nyeu, Usa) teljesen természetes, hogy bankkártyás fizetésnél vehetsz fel kp-t is. Itt meg nincs olyan, mert akkor megspórolhatnád a kp felvétel párszázforintos díját...
süti beállítások módosítása