A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Fakó

2010. február 11. - suhodminyák

Cserepesre száradt, fakó kézhátamat bámulva írom e sorokat. A gyógyszertárban – szélfútta kezemet tördelve – krémet kértem. A gyógyszertáros azt mondta, hogy tud adni márkásakat három vagy négyezer forintért, illetve készítenek ők is egy minden fakszni nélkülit, az ötszáz. 

Szeretem, ha valami sallangoktól mentes, úgyhogy ezt választottam. Egy kicsit ugyan meglepődtem, amikor a kezembe vettem, mert legalább annyival volt kisebb, mint amennyivel olcsóbb. Azért kifizettem. 

Ha este bekenem vele a kezemet (ami nem megy könnyen, mert kicsapatott kígyónyálként próbálja magát minden erejével a bőrfelszínen tartani), reggelre a két kézfejemmel ugyanúgy le tudnám csiszolni a festéket egy közepes méretű kutyaházról, mintha az ott lakó kuvasz könnyével kezeltem volna az érintett bőrfelületet. 

A valódi tartalommal töltött emlékvilág utolsó holografikus bástyája roppant össze lelki szemeim előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr115032443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyuszika 2010.02.11. 22:15:02

Én sok éve szenvedek ettől. Kipróbáltam az összes létező krémet, élükön az északi népek által gyártottakkal, mondván, ők hideg tekintetében nagyon ott vannak a szeren. Semmi nem használ. A legtöbb krém egy-két használat után a kamrába kerül egy dobozba, mert majdcsak jó lesz még valamire. Ami egyik évben kicsit is jónak bizonyul, az a következő évben ugyanúgy égeti a kezem, mint a többi. És kereshetek újat. Az meg tök ciki, hogy bemegyek valahová, leveszem a kesztyűt és véres a kezem.... DE amit a legjobban utálok: a kezemet látva mindenki azt kérdezi: "és nem kened valamivel?" nem b+, ez még eszembe sem jutott...

Ismeretlen_51260 2010.02.12. 12:59:25

Nálam bevált módszer, hogy ilyenkor egy kis darab nyers, zsíros disznó húst teszek rá, és kenegetem vele. Régi tapasztalatom, hogy disznóvágás után hetekig sima volt a kezem, mint a bab s...e, fagyos tél ide, vagy oda. Egy darab oldalas tökéletesen megfelel a célnak. A bolti krémeket a kezem több óra után is érintetlenül hagyja, mármint mennyiségét tekintve. Ha véletlenül ez sem hatna nálad, akkor van egy utolsó javallatom: darált rénszarvasfing. :)

Ismeretlen_89945 2010.02.14. 21:50:00

öööö, ez nem hideg ekcéma? disznózsír alappal készült körömvirág kenőcs a tippem.

Ismeretlen_51260 2010.02.17. 14:54:12

Nekem a körömvirágtól, kis híján szó szerint meggyullad a kezem.

Ismeretlen_89945 2010.02.18. 21:59:34

azta, mik vannak, nálunk eddig mindenre bevált

Ismeretlen_51006 2010.02.21. 19:24:02

Náthára is? ;)

Ismeretlen_89945 2010.02.24. 21:12:47

hát, náthánál a kidörzsölt orra igen
süti beállítások módosítása