A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Megoldódik

2009. augusztus 24. - suhodminyák

A pókokat soha nem bántom a lakásban, mert számítok a segítségükre például a molyok megtizedelésében. De a molyok maguktól is eltűntek már jó régen, mert felfedeztem és megsemmisítettem a bázisukat, egy fűszeres zacskót.

 

Más rovarok meg szerencsére nincsenek. Legalábbis én így tudtam. De most vettem észre, hogy a fény felé csalogató ablak sarkaiban kis pókhálók vannak, tele muslicákkal.

 

Szeretem, amikor úgy oldódnak meg a dolgok, hogy a legokosabb, ha semmit nem csinálok.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr765032340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása