A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Hűlt hely

2009. július 17. - suhodminyák

Egy kis szöveget láttam felvillanni alul, ahol azt szokta kiírni, hogy épp honnan tölt, vagy hogy kész van, stb. De nem volt időm elolvasni, úgyhogy önkéntelenül a rendszerüzenet hűlt helyére tévedt a szemem, és vártam. Egészen addig, amíg be nem ugrott, hogy amit olvasgatok épp, az egy nyomtatott napilap.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr585032318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_117232 2009.07.17. 21:22:30

és az megvan amikor ctrl-s-t/ctrl-z-t próbálsz ütni kézírás közben?

Ismeretlen_35729 2009.07.18. 21:10:58

Menteni még nem próbáltam, de visszavonásra gondoltam már.

kadarm 2009.07.20. 12:54:28

én keresni akarok folyton, ctrl f-vel, olyan béna, hogy végig kell olvasni az egészet
süti beállítások módosítása