A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Hirtelen javulás

2009. július 16. - suhodminyák

Hirtelen javulás következett be a kávéfogyasztási szokásaim szakmai támogatásában. Ma reggel belepotyogtattam az édesítőket a pohárba, és letettem a figura elé, aki már tudta, hogy eszpresszót fogok kérni bele, aztán rá annyi tejet, amennyi belefér a pohárba.

 

Közben elmentem az épp dologtalan pénztárhoz, ahol a nő mosolyogva kérdezte, hogy „szokásos?”. Mondtam, hogy igen, köszönöm. Mire visszaléptem a kávés pulthoz, a muksó vigyorogva lögybölte az eszpresszót a pohár alján, ahogy tőlem látja mindig, hogy feloldódjon az édesítő, aztán a tejes kancsót elém tartotta, hogy megszagolhassam, savanyú-e. Mikor bólintottam, hogy rendben van a tej, már mindketten röhögtünk.

 

Most már csak annyi a gond, hogy ez a csapat – ha minden igaz – ősszel elköszön az irodaháztól, illetve hogy ez az egész nem mondjuk Portugáliában vagy Kubában történik velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr255032316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisvirag 2009.07.16. 20:38:59

Azt a figurát én is sajnálni fogom... Az egész irodaház egyik legkellemesebb jelensége...

bigface 2009.07.16. 21:41:21

Nem feltétlenül megy mindenki. Szólni kell az érdekében. Meg írni. Nem csak ide.

bigface 2009.07.16. 21:46:32

Még ezt tenném hozzá: http://indavideo.hu/video/Ebed_a_Halalcsillagon?action=video_site&video_title=Ebed_a_Halalcsillagon%3Ftoken%3Dbb01f7b4c99fb3b65ac22969ea2b3bd6
süti beállítások módosítása