A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Furunkulus

2009. július 10. - suhodminyák

Egyszer egy akkora, annyira fájdalmas, olyan mélyről induló, olyan kemény furunkulus nőtt az orromra, hogy magam nem tudtam már mit kezdeni vele, így elmentem a bőrgyógyászatra.

 

Ahogy a doktornő elé járultam, ártatlan arccal kérdezte, hogy mi a panaszom, ami kissé meglepett, hiszen a furunkulus annyira fejlett volt, hogy látóterem egy részét is kitakarta. Miután elmondtam, hogy miért jöttem, szinte felháborodva kérdezte, hogy mit keresek akkor nála, mihez kezdhetne ő ezzel. Erre bátortalanul mondtam, hogy azt rábíznám, de gondolom az egyéb helyeken előforduló makacsabb pattanások mintájára kell elbánni ezzel is. Nem. Ez klasszikus orr- fül- gégészeti probléma – utasított el.

 

Elmentem az orr- fül- gégészetre, bár volt bennem egy bizonytalanság, mert valahogy az élt bennem, hogy ezen az osztályon a szóban forgó szervek belseje felé törekszenek az erre hivatott szakorvosok. Igazam is lett. Ők is úgy látták, hogy a bőr érintettsége a kézenfekvő, tehát a bőrgyógyászaton a helyem. Mikor elárultam, hogy onnan jövök, rövid tanakodás után a szájsebészetet ajánlották.

 

A szájsebészetre már magam előtt feltartott kézzel érkeztem, és a köszönés után rögtön mondtam, hogy tudom, hogy nem itt van a helyem, engem úgy küldtek, nem is akarok sokáig zavarni, csak azt kérem, mondják meg, mi legyen a következő állomás, ha a bőrgyógyászaton és az orr- fül- gégészeten már voltam. Az itteni orvos is azt mondta, hogy szerinte is a bőrgyógyászat lenne az illetékes, de az eddig bejárt utamat megismerve – egy széles vigyor kíséretében – azt javasolta, zárjam rövidre a kálváriámat, és menjek egyenesen a neurológiára.

 

Hazamentem hát, és négy köbcentiméter könny ürítése árán gombostűt döftem a furunkulusba, amiből imponáló mennyiségű genny buggyant ki. Az eljárást a következő napokban változatlan könny-, de egyre csökkenő gennymennyiség távozása mellett ismételgettem, míg vissza nem nyertem az eredeti formámat.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr925032311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása