A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Kiefer Sutherland

2009. május 09. - suhodminyák

Kiefer Sutherlandnek már az apját is kellemetlenségként éltem meg, de a srác létezését aztán tényleg sehogy sem tudom feldolgozni. A 24-be egyetlen egyszer pillantottam bele. Amikor láttam, hogy ez a tejfölös képű Tom & Jerry Kid a főpusztító, elszállt minden remény, hogy komolyan vegyem a sorozatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr855032257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_51006 2009.05.10. 17:11:25

Pedig a holivudi felhozatalban ő egy jó színész. Pölö halgassa meg A fülke címűben, ott csak hanggal van jelen, és jól csinálja. Lehet, épp ezért.

Ismeretlen_51269 2009.05.12. 21:49:57

Én azt akartam mondani, hogy "hiányzik a női szemmérték". : )

Ismeretlen_35729 2009.05.12. 23:59:10

DéeRGé, ez objektív dolog, nincs mit tovább méricskélni rajta. ;-)
süti beállítások módosítása