A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

House of the Rising Sun

2008. november 07. - suhodminyák

A feldolgozások általában az ördögtől valók, és ez alól csak igen kevés kivétel van. Ez az egyik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr255032014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_51006 2008.11.07. 18:37:57

Kik ez?

Ismeretlen_35729 2008.11.07. 18:49:17

Geordie.

Jacko__ 2015.10.21. 17:23:17

Ezt tolod már? En emiatt a dal miatt vettem fel idorol-idore a gitárt, de aztan baromi gyorsan le is tettem amikor kiderult, hogy az F-re nemhogy valtani nem tudnek, de meg onmagaban sem tudom lefogni hosszas gyakorlassal...

Most meg mar en is tul oreg vagyok ahhoz, hogy rocksztár legyek, ezert ugy iteltem meg, hogy a gitartanulas nem eri meg az idot, amit az ember beleinvesztal.

De azert teged irigyellek... :)

suhodminyák · http://suhodminyak.blog.hu 2015.10.21. 18:19:00

@Jacko__: Még nem játszom konkrét dalokat, csak a saját kis riff ötleteimet, de lassan eljön az ideje, illetve ez az egyik kötelező továbblépési irány. Az F-et le tudom fogni, de váltani még nem igazán tudok se felőle, se felé, és egyelőre nem is kerestem aktívan a lehetőséget, hogy őszinte legyek. :-)

Amúgy ez a bejegyzés még a freeblogra írodott, de a lényeg a blog.hu-ra költözésnél elsikkadt. Mégpedig az, hogy erről a feldolgozásról van szó:

www.youtube.com/watch?v=rPab0qMd-V4

Én meg örömmel fektetem be az időt, mert arra fókuszálok, hogy 40 évesen abszolút nulláról már csak idáig eljutni, ami eddig sikerült, is csoda volt. A rocksztárrá válás jogát azért fenntartom. ;-)

Jacko__ 2015.10.22. 16:38:29

Igen megvolt a cover; meg a regi blog-engine-en olvastam ezt a posztot - mielott meg elkezdted a gitarozast. Csak most ugrott be, hogy nekem a "House of..." mekkora Mission Impossible volt annak idejen, meg hogy mennyire el is vette a kedvemet az egesztol... Nekem egyebkent az eredeti jobban bejott, mint ez; valahogy több benne a "dög", mint ebben a vokálozó kőfejtő-kórusos verzioban.

Szoval ha a vilagot jelento deszkakra bazirozol, akkor hajra! (En inkabb fejben beszoroztam, hogy a gitar-tanulas helyett annyi ido alatt meg is lehet keresni a penzt a drogra, meg a kurvakra... ;)

suhodminyák · http://suhodminyak.blog.hu 2015.10.23. 16:46:30

@Jacko__: Én meg pont azt hallottam, hogy ha az ember az F-et korrektül, kontextusban tudja már használni, akkor ezek alanyi jogon járnak. ;-)
süti beállítások módosítása