A rénszarvas magabiztossága

A rénszarvas magabiztossága

Folyton engem néz

2008. szeptember 22. - suhodminyák

 

A másik oldalon, két üléssel odébb, velem szemben ül egy ember. Folyton engem néz. Érzem. Persze, amikor feléje fordítom a tekintetemet, ő rögtön elkapja a sajátját. Az a típus, aki mindjárt átlát az emberen. Nincs értelme előtte alakoskodni, szerepet játszani. Neki minden tekintet, minden mozdulat egy beismerés, egy vallomás. Amikor rájön valamire, egészen halványan elmosolyodik, és érzem, hogy dölyfös büszkeségéhez újabb adagot mér hozzá, majd onnantól kezdve még lenézőbben mustrál, mintha tudná, hogy hibáztam, vagy hibázni fogok, de nem szólna semmi esetre sem, aztán megint talál bennem valamit, és erre már szinte bólint, hogy tudta előre azok alapján, amikre korábban bukkant bennem. Csakhogy én is meg tudok egyet s mást mondani az emberekről. Ez például – azon kívül, amit eddig elmondtam róla… Ó. Észrevette, hogy elkezdtem átlátni rajta! Erre most leszáll!

A bejegyzés trackback címe:

https://suhodminyak.blog.hu/api/trackback/id/tr435031981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása